YDELSER
På denne side kan du se en række forslag til 'pakker', hvori jeg har samlet en række ydelser inden for samme kategori. Måske har du kun brug for en enkeltstående ydelse eller noget, der ikke er nævnt på siden. Intet problem - kontakt mig, så tager vi en snak, og jeg sammensætter et tilbud, der matcher lige netop din virksomheds behov.
STRATEGIPAKKEN
Med strategipakken dykker jeg ned i maskinrummet og kommer på baggrund af de fundne data med:
- En optegning af den samlede kunderejse
- En digital kommunikationsstrategi
- En konkret handlingsplan med forslag til brug af kanaler og content
(Hvis det ønskes, kan ovenstående kombineres med eksekvering af efterfølgende opgaver.)
E-MAIL OG AUTOMATISERINGSPAKKEN
Denne pakke er tiltænkt dig, der gerne vil have mere ud af din e-mailmarkedsføring. Pakken indeholder:
- Et kig på dit nuværende brug af e-mailmarkedsføring og data
- En testplan til optimering af åbnings- klikrater osv.
- En konkret strategi + handlingsplan for nyhedsbreve og e-mail flows
- Evt. opsætning af e-mail flows
- Evt. oplæring af medarbejder, der skal overtage opgaverne
DATA- & PERSONAPAKKEN
Vil du vide mere om dine kunder? Med data- og personapakken dykker jeg ned i købs- og kundedata for at identificere optimerings- og kampagnemuligheder. Du får derfor:
- Rapport med overblik over kundegrupper og købstendenser
- 2-3 udarbejdede personaer til brug i din markedsføring
- Konkrete forslag til kampagner og tiltag, der henvender sig til de enkelte kundegrupper
RUGBRØDSPAKKEN
Rugbrødspakken er til dig, der skal have hjælp til tidskrævende opgaver, som du gerne vil slippe for, så du i stedet kan tage dig af mere komplekse opgaver. 'Rugbrødspakken' kan f.eks. være:
- Produktoprettelser
- Produkttekster
- Tilpasning af produktbilleder
- Oprettelse af div. landingpages og kampagnesider
PERSONALISERINGSPAKKEN
For at skabe en højere grad af loyalitet blandt dine kunder, skal købsoplevelsen personaliseres og være aktuel. Med personaliseringspakken får:
- En strategi for hvordan du kan gøre købsoplevelsen i din webshop mere personlig og relevant for kunden
- Forslag til konkrete værktøjer der kan skabe personalisering
- Evt. igangsættelse af personaliseringstiltag
DATAPAKKEN
Vil du gerne vide mere om dine kunder, men mangler du tid til at dykke ned i maskinrummet? Med datapakken kan du få:
- Viden om, hvem der handler i din webshop (demografiske data)
- Online survey opsætning samt eksekvering
- Rapport med data fundet via dine platforme samt den indsamlede survey data
- Evt. forslag til next step i forhold til den fundne data